Prima pagină » IT&C » Domo închide toate cele 75 de magazine și rămâne doar cu operațiuni online

Domo închide toate cele 75 de magazine și rămâne doar cu operațiuni online

Domo închide toate cele 75 de magazine și rămâne doar cu operațiuni online
Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piața locală de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice, pentru a rămâne cu operațiuni doar online, potrivit surselor din piață, citate de Ziarul Financiar.

O parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice și electrocasnice spun că nu au fost plătiți, motiv pentru care nu mai livrează marfă com­­paniei care are deja probleme financiare de mai mulți ani, scrie ZF în ediția de luni.

„Domo și-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta com­panie care opera activitatea Domo avea probleme financia­re și nu își mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au fă­cut plăți pentru o vreme, pentru ca apoi să apară și aici proble­me. Noi nu mai livrăm marfă”, spune un furnizor al companiei.

Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice și unul online.

Domo are pe site-ul propriu o ofertă cu titlul „Dăm Tot!” și vorbește despre reduceri de până la 90%, oferta fiind valabilă în magazine în perioada 13-30 noiembrie.

În oferta online apar prețuri de 1-2 lei pentru produse precum „Protecție spate iGo iPad 2” sau „Carcasă iPad”. Oferta include însă și alte produse, respectiv mouse-uri, cabluri sau ondulatoare de păr.