Oferta, denumită „Mobil Nelimitat”, are un cost de 29,99 de lei, și include net nelimitat, apeluri și SMS-uri naționale nelimitate și 100 de minute internaționale către fix și mobil. Imediat ce achită cartela la casa de marcat, clientul poate activa oferta.
Clienții pot transforma cartela preplătită într-un abonament fără perioadă minimă contractuală înregistrându-se online, fără a fi obligați să meargă în magazinele Telekom – opțiune care reprezintă o performanță pentru grupul Telekom dar și pentru piața de comunicații în general, în condițiile în care acest proces de înrolare este încă desfășurat de regulă prin prezentarea clientului cu documentele de identitate într-o unitate a operatorului.
Întregul concept sub care e lansată oferta – o cartelă preplătită plasată între banane și dulciuri într-un lanț cu aproximativ 700 de supermarketuri, cu un preț agresiv și o ofertă simplă, care poate fi gestionată online de client, inclusiv procesul de trecere la abonament care de regulă este unul birocratic în industria de telecom – arată că grupul Telekom încearcă să transforme serviciul său de telefonie mobilă într-un „commodity”, un bun de larg consum, care să poată fi comercializat în volume mari la costuri mai mici în condițiile în care din proces este eliminată interacțiunea cu personalul din magazine.
Operațiunea, coordonată de noul director comercial pe segmentul consumer al Telekom, austriacul Andreas Elsner – cel care a încercat să dea un suflu nou ofertelor companiei de când a venit în România în toamna anului trecut, se află în acest moment în ultimele momente înainte de lansarea oficială, în care în magazinele Mega Image sunt montate standurile în care sunt plasate cartelele SIM și elementele vizuale prin care este promovată oferta. Deja zeci de magazine din București au primit standurile cu cartele și au montat elementele vizuale de promovare care sunt plasate peste tot în magazine.
„Au venit ieri cutiile, standurile, dar nu avem cartelele sim, nu știm când le vom avea la vânzare”, răspund în mod invariabil angajații Mega Image din București atunci când încerci să achiziționezi o cartelă ducând la casa de marcat un carton luat din standurile T.
Oferta Telekom va deveni activă săptămâna viitoare și va fi disponibilă în cele aproximativ 700 de magazine din lanțul Mega Image.
Telekom este numărul trei pe piața locală de telefonie mobilă, după Orange și Vodafone, cu o cotă de piață de aproximativ 20%.