Prima pagină » IT&C » Două milioane de dolari pentru o aplicație mai puțin obișnuită

Două milioane de dolari pentru o aplicație mai puțin obișnuită

Două milioane de dolari pentru o aplicație mai puțin obișnuită
Câțiva tineri au reușit să strângă 2 milioane de dolari pentru a dezvolta o aplicație mai puțin obișnuită.

Un start-ul din Copenhaga a reușit să strângă o sumă impresionantă – 2 milioane de dolari, pentru a dezvolta o aplicație mai puțin obișnuită. Este vorba despre o platformă de intranet, cu mesagerie email și sms, calendar digital, manager de fișiere și sistem de manageriat conținutul. Nu este ceva tocmai nou, s-ar putea spune, însă clienții săi nu sunt tocmai unii obișnuiți.

ChurchDesk este numele platformei, iar cei care o folosesc sunt preoții și angajații bisericilor, care administrează electronic biserica și site-urile ei, scrie TechCrunch.

Mama unuia dintre fondatorii companiei, Christian Steffenson, este pastor, iar acesta a lansat compania Mangrove Capital Partners în 2012. El a considerat piața „creștină” drept una imensă și neexplorată.

„Ca parte a cercetării noastre, căutăm nestemate ascunse care inițial par să deservească nișe. Prima noastră impresie privind la biserici a fost că într-adevăr sunt o nișă – de fapt o nișă aflată pe moarte. Nimic nu este mai departe de adevăr. Credincioșii de toate felurile sunt în creștere”, spune dezvoltatorul.

„Poate că oamenii nu merg săptămânal la predică, dar biserica este o parte centrală a vieții lor, în multe culturi. Clienții ChurchDesk se bucură de o nouă colaborare și de un nou nivel de angajare, care adună comunitatea și mai mult împreună. Este o piață care scoate miliarde pe an – doar prin costuri interne”, a mai spus tânărul dezvoltator.

Aplicația este folosită de peste 1.000 de biserici din Danemarca, Germania și Marea Britanie. Asta înseamnă că peste 10.000 de angajați ai bisericilor manageriază peste 50.000 de evenimente bisericești în fiecare lună.