„Ne dorim să lansăm, prin intermediul eMAG Marketplace, categoria de turism. Ne vom concentra pe pachete turistice și ne dorim să vindem și casco, prin intermediul eMAG Marketplace”, a spus Tudor Manea.
eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poșta Română și va extinde rețeaua de showroom-uri din țară, până la finalul anului 2017. De asemenea, eMAG va extinde la nivel național și serviciul de livrare în două ore în orașele cu showroom și va introduce opțiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.
„În vară ne dorim să lansăm, inițial, pentru București, un serviciu prin care clienții își pot alege ora de livrare – un interval de trei ore, disponibil pe toate categoriile de produse vândute de eMAG”, a anunțat Manea. Prețul care ar urma să fie plătit de clienți pentru a beneficia de acest serviciu va fi de 18-22 de lei, a adăugat Iulian Stanciu, directorul general eMAG.
În ceea ce privește creșterea companiei, aceasta este estimată să treacă de 20%. „Parte din creștere e ajutată de piață, anul trecut a fost o creștere de 20% din perspectiva consumului. Anul ăsta, consumul va avea o creștere de 10%. Anul ăsta o să creștem cu peste 20%”, spune Stanciu.
Anul acesta, oferta eMAG va ajunge la aproximativ două milioane de produse prin diversificarea unor categorii care atrag tot mai mulți clienți online: home & deco, auto, bricolaj, articole pentru copii și jucării, sport și fashion. La finalul anului 2016 erau 1,3 milioane de produse active, iar pentru finalul anului 2017 numărul produselor active este estimat să ajungă la două milioane.
În 2017, eMAG va investi 50 de milioane de euro, cea mai mare sumă urmând să ajungă în zona logistică. În 2016, compania a investit alte 50 de milioane de euro, cele mai mari sume fiind destinate domeniului tehnologie și dezvoltare internațională, menționează Stanciu.
De asemenea, eMAG intenționează să deschidă mai multe showroom-uri și să își consolideze afacerile în țările în care sunt prezenți (România, Bulgaria, Ungaria și Polonia).
„Ecommerce-ul este încă la început în România, cu un potențial semnificativ de creștere an de an. Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7.000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare și showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia și micii producători români înscriși în programul Deschide România”, a completat Iulian Stanciu.
În luna aprilie, în programul „Deschide România” erau înscriși 134 de mici producători, urmând ca numărul acestora să crească până la 400, în decembrie, potrivit datelor estimative ale eMAG.
Echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG și Conversion, PC Garage, Depanero și FashionDays) are 3.822 de angajați, din care 650 se ocupă de dezvoltarea IT.
Pentru finalul anul 2017, sunt estimați 4.500-4.600 de angajați, număr în care sunt incluși angajații sezonieri, care lucrează pentru vârf de sezon, potrivit directorului general al eMAG.