Facebook are peste un milion de advertiseri activi
Facebook, cea mai mare rețea de socializare din lume, are „peste un milion de advertiseri activi”, potrivit unui anunț făcut marți pe această platformă online, informează AFP.
Unul dintre responsabilii de marketing ai Facebook, Dan Levy, a mulțumit celor peste un milion de companii care investesc în prezent în publicitatea pe această rețea de socializare.
„Voi ați ales Facebook ca partener pentru a vă crește business-ul. Apreciem șansa de a lucra alături de voi”, le-a transmis Dan Levy companiilor care se promovează pe Facebook.
Vânzările Facebook în primul trimestru au crescut cu 38%, la 1,46 miliarde de dolari, depășind estimările analiștilor, iar profitul net a avansat cu 58%, la 217 milioane de dolari, semn că publicitatea pe dispozitive mobile generează afaceri tot mai mari pentru cea mai mare rețea de socializare, după cum a relatat Bloomberg, în luna mai.
Numărul utilizatorilor Facebook a crescut cu 23% în ultimele 12 luni, la 1,11 miliarde, dintre care 68%, sau 751 milioane, accesează serviciile rețelei de pe dispozitive mobile, cu 54% mai mulți decât la începutul anului trecut.
Pe de altă parte, Financial Times a anunțat în mai că Facebook va introduce începând din luna iulie spoturi publicitare video în pagina „Noutăți” (News Feed), pentru a obține o nouă sursă de venit de la advertiseri, decizie care i-ar putea nemulțumi pe unii utilizatori dacă va deranja semnificativ funcționalitatea rețelei de socializare. Noile reclame video ar putea genera venituri de până la 1,5 milioane de dolari pe zi.
Rețeaua de socializare încearcă astfel să acceseze bugetele uriașe de marketing TV ale companiilor. Publicitatea video digitală reprezintă mai puțin de 5% din piața spoturilor TV din SUA, de 64,5 miliarde de dolari pe an, însă se extinde rapid. EMarketer estimează o creștere de 41% în acest an, la 4,1 miliarde de dolari.