Facebook, Google și mulți alții au confirmat participarea la a 6-a ediție a iCEE.fest
Facebook, Google, TripAdvisor, The New York Times, Lego, The LadBible, News Deeply, Capco, Future Candy, Mindscapes, Crestcomms, Logz.io, Salesfolk, Smartbeemo, The Media Monks, Zulu 5, BBH, Lola Mullen Lowe sunt câteva din companiile care au confirmat deja participarea la iCEE.fest 2017.
Festivalul împlinește anul acesta 6 ani de când reunește la București profesioniști și jucători de amploare ai industriei digitale si tehnologice globale.
iCEE.fest 2017 va cuprinde 3 noi linii de conținut: Smart Homes (despre impactul Internetului și tehnologiei în dezvoltarea de soluții inovatoare pentru locuințe), Smart Cars (despre mașinile inteligente) și Fin Tech (despre noua dimensiune digitală a segmentului financiar).
iCEE.health, eveniment dedicat eHealth, creat anul trecut, vine în noua ediție a festivalului cu un workshop de două zile susținut de MEDTECH, iar cea dedicată Startup-urilor va cuprinde un segment nou dedicat poveștilor de succes și noi pachete de susținere a antreprenorilor.
Celelalte linii de continut (Innovation, Marcom, Content, Disruption, VR&AR, eCommerce si AdTech) vor fi prezente pe o structură concentrată în agenda „de zi”, seara fiind rezervată sesiunilor „intensive” de stand-up comedy, muzica și distracție.
O dată cu noutățile anunțate pentru ediția din 2017, organizatorii au lansat si o nouă platformă de conținut dedicat industriei digitale din regiune, sub brandul iCEE.news, iar platforma de e-learning iCEE.academy oferă, începând de azi, toată arhiva cu prezentările din anii trecuți în mod gratuit.
Pe site-ul festivalului www.ICEEfest.com e disponibilă oferta de pre-sale, însemnând posibilitatea de achiziționare a minim doua bilete la 50% discount față de prețul actual, de 150 de euro, ofertă disponibilă doar până luni, 10 aprilie.
ICEEfest va avea loc în perioada 15-16 iunie la și este organizat de ThinkDigital, în parteneriat si cu suportul IAB Europe. Printre partenerii oficiali confirmați se mai numără Carrefour (Gourmet & Hightech Partner), Volkswagen (Official Car) si BCR (Innovation Stage Partner).