Facebook pregătește o schimbare profitabilă, dar care riscă să îi enerveze pe utilizatori
Facebook intenționează să introducă reclame precum cele de la TV. Acestea vor avea o lungime de cel mult 15 secunde și vor apărea automat în fluxul de știri al utilizatorilor, potrivit unor surse ale agenției Bloomberg. Compania va percepe un tarif de 2,5 milioane de dolari pe reclamă, difuzată pentru o perioadă de 24 de ore.
Facebook este cea mai mare rețea de socializare online din lume, cu peste 1,15 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună.
Toate companiile care activează pe internet se străduiesc să atragă din reclama dedicată televiziunilor.
Google, spre exemplu, a lansat recent canale cu conținut original pe YouTube, iar AOL are HuffPost Live, un serviciu de streaming video care transmite știri live cinci zile pe săptămână.
Potrivit unor zvonuri, reclamele vor porni automat atunci când utilizatorii vor intra pe site, lucru care îi va supăra cu siguranță pe mulți dintre aceștia.
Facebook a avut în trimestrul al doilea venituri de 1,81 miliarde de dolari, în urcare cu 53% față de perioada corespunzătoare a anului trecut, și un profit net de 333 milioane de dolari, rezultate care depășesc estimările analiștilor și confirmă strategia companiei de a investi masiv în servicii mobile.