Cea mai mare rețea de socializare online din lume, Facebook, a anunțat că va renunța, începând cu luna iulie, la rezultatele sponsorizate afișate la căutări.
Serviciul nu a împlinit nici un an. Compania oferă și motivul pentru care închide Sponsored Results: „Am văzut că majoritatea marketerilor cumpără rezultate sponsorizate pentru a-și promova aplicațiile și jocurile, iar noi oferim deja reclame pentru instalarea de aplicații”.
Facebook caută noi modalități de a atrage venituri, la presiunea investitorilor. Directorul executiv al companiei, Mark Zuckerberg, a fost nevoit să răspundă investitorilor nemulțumiți de scăderea acțiunilor companiei la bursă, la prima adunare generală a acționarilor de după listarea pe bursă.
Investitorii sunt deranjați de declinul de aproape 40% al titlurilor față de prețul de listare din luna mai a anului trecut.
9 milioane de euro report la jocul LOTO 6/49. Noi extrageri LOTO, pe 16 iunie la ora 19:00