Prima pagină » IT&C » Facebook renunță la un serviciu lansat în urmă cu mai puțin un an

Facebook renunță la un serviciu lansat în urmă cu mai puțin un an

Facebook renunță la un serviciu lansat în urmă cu mai puțin un an
Cea mai mare rețea de socializare online din lume, Facebook, a anunțat că va renunța, începând cu luna iulie, la rezultatele sponsorizate afișate la căutări.

Cea mai mare rețea de socializare online din lume, Facebook, a anunțat că va renunța, începând cu luna iulie, la rezultatele sponsorizate afișate la căutări.

Serviciul nu a împlinit nici un an. Compania oferă și motivul pentru care închide Sponsored Results: „Am văzut că majoritatea marketerilor cumpără rezultate sponsorizate pentru a-și promova aplicațiile și jocurile, iar noi oferim deja reclame pentru instalarea de aplicații”.

Facebook caută noi modalități de a atrage venituri, la presiunea investitorilor. Directorul executiv al companiei, Mark Zuckerberg, a fost nevoit să răspundă investitorilor nemulțumiți de scăderea acțiunilor companiei la bursă, la prima adunare generală a acționarilor de după  listarea pe bursă.

Investitorii sunt deranjați de declinul de aproape 40% al titlurilor față de prețul de listare din luna mai a anului trecut.

9 milioane de euro report la jocul LOTO 6/49. Noi extrageri LOTO, pe 16 iunie la ora 19:00

 

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele