Facebook renunță la un serviciu lansat în urmă cu mai puțin un an

Publicat: 16 06. 2013, 12:48
Actualizat: 14 01. 2020, 09:13

Cea mai mare rețea de socializare online din lume, Facebook, a anunțat că va renunța, începând cu luna iulie, la rezultatele sponsorizate afișate la căutări.

Serviciul nu a împlinit nici un an. Compania oferă și motivul pentru care închide Sponsored Results: „Am văzut că majoritatea marketerilor cumpără rezultate sponsorizate pentru a-și promova aplicațiile și jocurile, iar noi oferim deja reclame pentru instalarea de aplicații”.

Facebook caută noi modalități de a atrage venituri, la presiunea investitorilor. Directorul executiv al companiei, Mark Zuckerberg, a fost nevoit să răspundă investitorilor nemulțumiți de scăderea acțiunilor companiei la bursă, la prima adunare generală a acționarilor de după  listarea pe bursă.

Investitorii sunt deranjați de declinul de aproape 40% al titlurilor față de prețul de listare din luna mai a anului trecut.

9 milioane de euro report la jocul LOTO 6/49. Noi extrageri LOTO, pe 16 iunie la ora 19:00