Prima pagină » IT&C » Google modifică algoritmul pentru căutările de pe mobile. Cine are de câștigat

Google modifică algoritmul pentru căutările de pe mobile. Cine are de câștigat

Google modifică algoritmul pentru căutările de pe mobile. Cine are de câștigat
Google va actualiza, marți, algoritmul utilizat pentru afișarea rezultatelor căutărilor efectuate de utilizatori pe dispozitivele mobile, lucru care va influența ordinea de afișare a site-urilor, având prioritate cele cu versiuni pentru telefoane mobile și tablete, potrivit businessinsider.com.

Potrivit sursei citate, noul algoritm care va fi implementat de motorul de căutare va favoriza site-urile care au versiuni pentru dispozitive mobile – pagini care afișează textul cu litere mai mari, au link-uri pe care se poate da ușor click și care se afișează corect indiferent de mărimea ecranului pe care sunt accesate -, care vor fi afișate mai sus în lista de rezultate ale căutărilor online efectuate de pe telefoane mobile și tablete.

Site-urile care nu au versiuni adaptabile ecranelor dispozitivelor mobile vor fi afișate în poziții mai slabe în topul căutărilor Google.

Business Insider precizează că aproximativ 60% din traficul online este efectuat în prezent de pe dispozitive mobile, iar Google vrea ca utilizatorii săi să aibă o experiență de navigare cât mai bună în momentul în care accesează un link pe telefonul mobil sau pe tabletă.

Compania Google a anunțat schimbările privind algoritmul în luna februarie, oferind administratorilor de site-uri aproape două luni și o mulțime de informații pentru a face modificările necesare paginilor web astfel încât să nu riște să dispară din listele de rezultate ale căutărilor de pe mobil.