Prima pagină » IT&C » Google și-a schimbat radical logo-ul. De ce a luat compania decizia

Google și-a schimbat radical logo-ul. De ce a luat compania decizia

Google, compania care deține cel mai mare motor de căutare online din lume, a decis să își schimbe radical logo-ul.

Noua siglă este prezentată pe blogul Google, într-un articol însoțit de un videoclip care face o trecere în revistă a schimbărilor prin care a trecut imaginea companiei în ultimii 17 ani.

Schimbarea logo-ului este motivată de compania americană prin adaptarea la comportamentul utilizatorilor, care accesează frecvent motorul de căutare prin intermediul dispozitivelor mobile, transmite Mediafax.

„Nu este prima oară când ne-am schimbat imaginea și, probabil, nici ultima, dar considerăm că actualizarea de astăzi reflectă foarte bine toate modurile prin care Google lucrează pentru tine, prin Căutare, Hărți, Chrome și multe altele”, se arată pe blog.

„Credem că am luat ceea ce este mai bun din Google (simplu, ordonat, plin de culoare, prietenos) și le-am refăcut, nu doar pentru Google-ul de astăzi, ci și pentru cel din viitor”, mai notează compania.

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele