Mai exact, Google a raportat venituri de 17,3 miliarde de dolari în primul trimestru din 2015 și un profit de 3,6 miliarde de dolari, iar Facebook – venituri de 3,5 miliarde de dolari și profit de 0,51 miliarde de dolari.
Pe de alta parte, mai ales Google dar, mai nou, Facebook stabilesc stadarde in marketingul digital, genereaza industrii colaterale de sine statatoare (agentii specializate, aplicatii) iar deciziile lor pot face sa dispara sau sa apara zone intregi de business online – si nu numai.
Iata de ce „titulatura” de giganti li se cuvine cu siguranta playerilor de acest tip, atat din punct de vedere business cat si din punct de vedere strategic.
Ambele companii vor susține prezentari-cheie si câte un workshop dedicat în cadrul ICEEfest 2015 – http://www.iceefest.com/ – , mai exact în cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie 2015).
Astfel, cei de la Facebook vor susține workshopul „Facebook: Performance Marketing in Multi-Device World” („Facebook: Marketing de performanță într-o lume cu multiple device-uri”), care va avea loc vineri, 12 iunie 2015, pe scena KNOW-HOW.
Gazda acestui workshop va fi Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook iar speakerii vor fi Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook, și Robert Bednarski, Head of CEE Facebook.
Tot vineri, 12 iunie, va avea loc si workshopul Google, care are ca temă „Video and mobile: the two winning strategies in online performance” (Video și mobil: cele două strategii câștigătoare în performanța în online). Trainerii vor fi Julia Karr, Branding Expert Google US, și Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google România.
„Din abordare temelor propuse de cei doi playeri cheie se vede clar ca ambele companii pun accent pe ecosistemele pe care le-au creat si care sunt capabile sa genereze vanzari si business. In plus, regasim cateva tendinte clare: importanta video, cu vizarea clara a veniturilor mult mai mari, inca, regasite in zona de TV, cat si migrarea consumatorilor catre platformele mobile care, in curand, vor deveni „primul ecran” la care se raporteaza consumatorul”, explica Dragos Stanca, organizator ICEEfest.
Facebook și Google vor fi reprezentate și pe scena INNOVATION. Astfel, în cea de-a doua zi a festivalului va avea loc sesiunea ”A Room With A Global Giant View”, la care vor participa Robert Bednarski și Rustam Ziganshin de la Facebook, Doina Costache, Regional Client Partener Manager, Google APAC (Asia-Pacific).
In sesiunea gigatilor va prezenta si Scott Thwaites, Partener Manager EMEA (Europa, Orientul Mijlociu, Africa) la Twitter, platforma care inregistreaza o crestere vizibila de popularitate si in Romania si in regiunea CEE.
Facebook și Google influențează major piața de digital, Google având venituri de 17,3 miliarde de dolari în primul trimestru din 2015 și un profit de 3,6 miliarde de dolari, iar Facebook – venituri de 3,5 miliarde de dolari și profit de 0,51 miliarde de dolari.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange. Mașina oficială a festivalului este Toyota Hybrid. Bilete se găsesc pe site-ul oficial, www.iceefest.com. Acolo găsiți și agenda evenimentelor din cadrul festivalului: http://www.iceefest.com/agenda.