Tot azi, organizatorii au lansat un număr limitat de bilete la un preț redus cu 75% pentru cei care doresc să isi asigure un loc pentru ediția 2018, care va avea loc în 14 si 15 iunie 2018.
Noile bilete se pot comanda AICI
Ediția de anul acesta a adunat aproape 3.400 de persoane în cele două zile de festival.
„Evenimentele dornice să raporteze cifre impresionante pentru sponsori comunică numărul de „intrări”. Adică, dacă ar fi să translatăm un indicator din domeniul digital, se raportează vizitatorii unici, nu absolut unici. Sponsorii sunt importanți si pentru noi, dar sursa noastră principală de venit rămân biletele, asa că nu e cazul să cosmetizăm cifrele, ele arată foarte bine și așa cum sunt: numărul exact și corect de participanți este 3.397, la peste 4.100 de bilete vândute – diferența e constituită de cei care, deși aveau bilet, probabil cumpărat de companii, nu au venit si nici n-au făcut biletul cadou altcuiva”, explică Dragos Stanca, organizator al festivalului.
Iată mai jos cifrele exacte ale ediției 2017:
Si câteva informații mai serioase:
Referindu-se la acest aspect, organizatorii apreciază că raportul cafea/alcool a fost unul corect, respectându-se în acest sens spiritul festivalului.
Prezentările de la iCEE.fest 2017 vor fi disponibile în curând, via iCEE.academy și in aplicația festivalului, doar pentru participanții care dețin un cod de bilet valid.
iCEE.fest este posibil, în primul rând, datorită celor care au cumpărat bilete, fie ca vorbim despre companii sau persoane fizice.
În al doilea rând, datorită sponsorilor: Orange, alături de festival încă de la prima ediție, BCR, Volkswagen, Carrefour, Xaxis, EY Romania și NN Romania.
Parteneri au mai fost: KLM, Uber, Beanz Café, Smart Ad Server, iFuse, TP Link, Pepsi, Syscom Digital, Ciuc, Aqua Carpatica, Logitech, Gateway, Zelist, Ubikubi, The Home, Zest Collective, Boiron.