Prima pagină » IT&C » Impactul Internetului în tv și eficiența campaniilor publicitare online și tv, analizate la ICEEfest

Impactul Internetului în tv și eficiența campaniilor publicitare online și tv, analizate la ICEEfest

Impactul Internetului în tv și eficiența campaniilor publicitare online și tv, analizate la ICEEfest
Impactul pe care Internetul și conținutul video digital îl are în dezvoltarea industriei de televiziune, precum și eficiența campaniilor publicitare online și tv vor fi dezbătute în prima zi a ICEEfest.

Impactul pe care Internetul și conținutul video digital îl are în dezvoltarea industriei de televiziune, precum și eficiența campaniilor publicitare online și tv vor fi dezbătute în prima zi a ICEEfest, care se va desfășura în 6 și 7 iunie, la Grand Cinema Digiplex, din Baneasa Shopping City.

În urma declarării ilegale a rebate-ului în tv de către Guvern, acesta este un subiect sensibil în România, prima întrebare fiind dacă bugetele alocate publicității video vor migra sau nu către Internet. În general, producătorii se întreabă dacă e mai înțelept sa păstreze conținutul pe siteuri proprii sau să îl ofere diverselor platforme. În plus, lansarea oficială a Youtube în România a venit cu un mesaj evident: campaniile video TV nu mai pot ocoli online-ul, se arată într-un comunicat al organizatorilor.

În prima sesiune, reprezentantul Youtube Tomasz Czudowski va susține o prezentare aplicată, după care o echipă amplă din partea Google va analizaYoutube atât din punct de vedere al relației cu producătorii de conținut, cât și al modului în care e abordată piața de advertising.

Trainingul de content va fi susținut de Maciej Sojka, cel care răspunde de parteneriatele de conținut ale Youtube în Europa Centrala și de Est, iar discuția va lămuri dilemele producătorilor de conținut video, inclusiv conținutul produs la tv, legat de modul în care acesta trebuie utilizat online pentru o monetizare cât mai eficientă.

Ulterior va urma o incursiune în studii de caz și formate disponibile pe Youtube și în România pentru clienții de publicitate interesați de performanțe cât mai bune în domeniu, training susținut de Bogdana Butnar și Doina Costache de la Google Romania.

Tot din acest domeniu, o altă companie globală majoră prezentă la ICEEfest este DG Mediamind, care crede cu tărie ca viitorul este al campaniilor publicitare integrate TV și online. Tej Rekhi, International Innovation Strategist, va susține o prezentare inspirațională în acest sens, urmând ca atenția pe acest subiect să se mute apoi la prezentari și discuții aplicate, cu playeri globali majori precum HBO, Discovery Channel și BBC, care vor schimba opinii cu televiziuni sau platforme importante din regiune, precum Kanal D, Alpha TV din Grecia sau SeeNow.

ICEEfest (Interactive Central and Eastern Europe Festival) este noul brand sub care evenimentul lansat local RoNewMedia în 2008 a atacat, începând de anul trecut, piața evenimentelor majore din domeniul tehnologiei și industriei digitale care au loc în regiune.

Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange și cu sprijinul Microsoft – prin Internet Explorer 10 și Windows 8 – și se va desfășura peste două săptămâni, în 6 și 7 iunie, la Grand Cinema Digiplex din cadrul Baneasa Shopping City. Biletele sunt disponibile pe site-ul www.ICEEfest.com.