Anunțul făcut luni de Instagram este unul foarte important pentru cele 200 de milioane de utilizatori activi ai acestei platforme, care, până în prezent, nu puteau să editeze descrierile fotografiilor lor, după ce acestea erau publicate. Astfel, aceștia erau nevoiți să șteargă o fotografie și să o republice, dacă doreau să modifice descrierea imaginii respective.
Acum butonul „Edit (Editează, n.r.)” a fost introdus între cele deja disponibile sub fiecare imagine postată pe Instagram.
Compania Facebook, care deține platforma, a introdus posibilitatea editării comentariilor și status-urilor de către utilizatorii acestei platforme în anul 2013.
Totuși, atunci când un comentariu sau un status sunt editate pe Facebook, acest lucru rămâne vizibil în istoricul mesajului respectiv, cei interesați putând să vadă exact ce a fost modificat. Acest lucru nu se întâmplă și în cazul noii funcții introduse de Instagram.
O altă diferență între Facebook și Instagram este aceea că Facebook le permite utilizatorilor săi să editeze comentariile pe care le fac la postările altor persoane, în timp ce pe Instagram nu este posibil acest lucru, mai relatează huffingtonpost.com.
Facebook, care deține cea mai mare rețea de socializare din lume, a preluat platforma Instagram în 2012, printr-o tranzacție de un miliard de dolari.