Instagram anunță schimbări radicale. Cum vor fi afectați utilizatorii mai puțin populari
Deși Facebook a trecut prin multe schimbări de-a lungul anilor, Instagram a rămas în mare parte neatins la nivel de funcționalitate de bază. Compania mamă a rețelei de socializare cu fotografii este de părere, însă, că este destul loc pentru îmbunătățiri, anunțând schimbări majore în modul în care conținutul este afișat.
Conform statisticilor interne, Facebook susține că 70% din conținutul publicat pe Instagram nu este văzut de utilizatori. Motivul pentru care acest lucru se întâmplă este modul în care conținutul este livrat, articolele noi fiind afișate la început, iar cele mai vechi la final.
Conform Go4it, algoritmul nou care va trona peste fluxul de știri va încerca să scoată la iveală articolele mai interesante sau relevante pentru utilizator, folosind interacțiunile precedente și nivelul de atenție pe care acestea le primesc din partea altor utilizatori.
Pentru început, Instagram va păstra toate articolele publicate în News Feed, însă le va organiza într-o ordine care ar trebui să ducă la mai multe interacțiuni.
În timp însă, anumite fotografii care nu primesc atenție ar putea să nu fie afișate deloc în fluxurile de știri ale altor utilizatori. Fanii deja nu par să fie fericiți, deoarece Instagram era unul dintre puținele locuri din social media în care mai puteai primi conținut în timp real.
Odată cu schimbarea aceasta, Instagram devine un soi de Facebook pentru fotografii, unde cei populari vor primi mai multă atenție. Paginile de Instagram ale brand-urilor ar putea fi de asemenea afectate în cazul în care articolele lor nu primesc o atenție deosebită și sunt îngropate sub alte articole mai populare, precizează Go4it.