Testul va începe joi, iar membrii vor vedea like-ul unui utilizator în dreptul postărilor iar în locul clasicei formulări care includea numărul celorlalți, vor vedea doar sintagma „și alții”.
Instagramerii pot încă să vadă numărul like-urilor în cazul propriilor postări.
Există îngrijorări potrivit cărora numărul de like-uri duce la scăderea încrederii de sine a utilizatorilor și determină sentimentul de insuficiență în rândul tinerilor membri.
Instagram a lansat un test asemănător în Canada, în luna mai. Testul actual va avea loc în Australia, Noua Zeelandă, Irlanda, Italia, Japonia și Brazilia, potrivit reprezentanților platformei.
„Sperăm ca testul să înlăture presiunea numărului de like-uri obținute de o postare, astfel încât utilizatorii să se concentreze pe împărtășirea experiențelor dragi”, a afirmat Mia Garlick, purtătorul de cuvânt al Facebook Australia și Noua Zeelandă.
Obiectivul este ca utilizatorii să se simtă mai puțin judecați și să îi ajute pe membri să „se concentreze mai puțin pe like-uri și mai mult pe împărtășirea unei povești”, a mai explicat aceasta.
Reprezentanții Instagram au adăugat că testul nu va afecta conturile de business și că utilizatorii vor putea vedea numărul de like-uri ale acestora.