Una dintre cele mai populare aplicații pentru dispozitive mobile, Instagram, va introduce reclame anul viitor, potrivit unor surse ale publicației Wall Street Journal.
Facebook a cumpărat anul trecut Instagram cu 1 miliard de dolari. Era de așteptat ca cea mai mare rețea de socializare online din lume să înceapă să câștige bani de pe urma acestei investiții.
Instagram a anunțat recent că a atins pragul de 150 milioane de utilizatori în fiecare lună. Circa 60% dintre aceștia sunt din afara SUA.
Potrivit lui Emily White, directorul operațional al Instagram, compania încearcă să găsească cea mai bună modalitate de a rula reclame fără a afecta experiența de utilizare a aplicației. „Vrem să facem bani pe termen lung, dar nu suntem presați pe termen scurt”, a declarat ea.
Instagram, o altă firmă „cool” care nu face bani
Directorul executiv, Kevin Systrom (foto), a prezentat situația financiară a firmei în fața autorităților care au analizat achiziția Instagram de către Facebook. La momentul respectiv (august 2012), compania înregistra pierderi de 2,7 milioane de dolari și avea 5 milioane de dolari în bancă.
Când a fost întrebat de un reprezentant al Department of Corporations cum face Instagram bani, șeful firmei a răspuns: „Este o întrebare foarte bună. Nu facem bani”.
Instagram face parte dintr-un nou val de firme din Silicon Valley care au venit cu idei cu priză mare la public, dar care nu au în spate și un model de business.