Prima pagină » IT&C » MediaCafé devine ChargeAds, anunțând consolidarea operațiunilor într-unul dintre cei mai importanți furnizori de Programmatic Trading din Europa

MediaCafé devine ChargeAds, anunțând consolidarea operațiunilor într-unul dintre cei mai importanți furnizori de Programmatic Trading din Europa

MediaCafé anunță consolidarea operațiunilor locale sub brandul ChargeAds, asimilând parteneriatul Yahoo! din România și divizia de Programmatic într-unul dintre cei mai importanți furnizori de tehnologie pentru tranzacționare de media automatizată din Europa.

Rebranding-ul sub umbrela ChargeAds (www.chargeads.com), furnizor global de tehnologie pentru publicitatea digitală automatizată, vine ca o consecință firească a migrării tranzacțiilor de media digitale înspre programatic, și finalizează un proces de consolidare început în urma cu 2 ani.

Mihai Fanache, fondator al MediaCafé, vede această consolidare și rebranding ca o reafirmare a angajamentului față de partenerii de business locali și de misiunea companiei de a oferi cele mai eficiente și scalabile soluții pentru nevoile strategice și de media buying digital.

ChargeAds a demonstrat pe plan internațional leadership în industria tranzacționării automatizate, prin soluțiile tehnologice și accesul global la inventar display, video, mobile și nativ, asigurat de parteneri ca Rubicon Project, Pubmatic, Appnexus, Google sau Yahoo – aducând scalabilitatea și nivelul de automatizare cerute de noul context al pieței.

ChargeAds preia de la MediaCafé o experiență de 8 ani de parteneriate inovatoare și consecvente în livrarea pe piața locală de soluții digitale integrate și inventar premium, posibile prin parteneriatele exclusive cu publisheri internaționali ca Yahoo! si Shazam, și care au permis MediaCafé să atragă anual cele mai importante volume din totalul pieței locale de media digitală.

ChargeAds va beneficia de experiența celor peste 20 de specialisti MediaCafé și de relațiile existente din piață, completând oferta către parteneri. „România se aliniază astăzi tendințelor globale prin adoptarea platformelor de Programmatic Trading ca și soluții eficiente, transparente și scalabile de cumpărare și vânzare de media digitală. Este o consolidare naturală, care va facilita accesul rapid și sustenabil al partenerilor noștri către cele mai puternice soluții de trading din lume.” a declarat Mihai Fanache, CEO-ul companiei rezultate din consolidarea celor două entități.

Despre ChargeAds:

ChargeAds este o companie de tehnologie cu birouri în New York, Cape Town, București și Dubai, care furnizează soluții inteligente și eficiente pentru publisheri, agenții și clienți de publicitate din întreaga lume.

Platforma dezvoltată de ChargeAds oferă un model inovator de tranzacționare și integrare strategică a publicității online, care accelerează și lărgește raportul dintre cerere și ofertă, atât în cadrul rețelelor de afișare tradiționale cât și în cele native, mobile sau video, generând câștiguri suplimentare pentru toți participanții în proces. Prin parteneriate exclusive în piețe cheie, cu furnizori ca Yahoo!, Shazam și publisheri locali, ChargeAds completează oferta de programmatic cu acces la inventar și date hiper-relevante, adaptate nevoilor advertiserilor locali.

După un prim eveniment de succes desfășurat în Cape Town în Octombrie 2014, Chargeads organizează două conferințe de anvergură pentru industria marketingului automatizat din Europa și Asia-Pacific, sub denumirea de „Programmatic Summit” în Barcelona și respectiv Singapore, în trimestrul patru al acestui an.

Mai multe informații pe: www.chargeads.com.

Autor