Prima pagină » IT&C » Mediafax Talks about the Value of Broadband, cu ministrul Cotovelea și importanți invitați externi

Mediafax Talks about the Value of Broadband, cu ministrul Cotovelea și importanți invitați externi

Mediafax Talks about the Value of Broadband, cu ministrul Cotovelea și importanți invitați externi
Ministrul pentru Societatea Informațională, Răzvan Cotovelea, doi importanți invitați din străinătate și numeroși jucători din piața telecom vor participa, marți după-amiază, la conferința "Mediafax Talks about the Value of Broadband", organizată de Agenția de presă Mediafax în parteneriat cu UPC.

Conferința va avea loc la hotelul Radisson Blu, sala Atlas, începând cu ora 13.30, alături de ministrul Cotovelea, urmând să ia cuvântul în deschidere președintele Asociației Europene de Comunicații prin Cablu (Cable Europe) Manuel Kohnstamm și CEO Europa Centrală și de Est al UPC, Betzalel Kenigsztein, care au confirmat participarea la eveniment.

Vor lua cuvântul și următorii lectori: Cătălin Marinescu – Președintele Autorității Naționale de Administrare și Reglementare în Comunicații; Marius Alexandru Dunca – Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului; Severina Pascu – CEO UPC România și Ungaria; Dorin Odiațiu – Public Affairs, Partnerships And Wholesale Director, Orange Romania; Kostas Loukas – CEO Microsoft Romania; Ciprian Tone – Territory Business Manager at Cisco Systems; Alexandra Dimulescu – Senior Consultant Roland Berger Strategy Consultants.

Manuel Kohnstamm este Președinte al Asociației Europene de Comunicații prin Cablu (Cable Europe) și vicepreședinte și Chief Policy Officer la Liberty Global din martie 2012. El a absolvit Stiințele Politice, deține un doctorat în drept internațional și european la Universitatea din Amsterdam, este licențiat și în Relații Internationale la Clingendael Diplomat School in Haga și absolvent al programului de management al cablului la Harvard Business School in Boston (USA).

Manuel Kohnstamm își desfășoară activitatea în Amsterdam și Bruxelles și este responsabil de dezvoltarea și implementarea strategiei de reglementare, politici publice și relații guvernamentale la Liberty Global. De asemenea, el este și membru al Consiliului de Supervizare al Unitymedia Kabel BW GmbH, compania din Germania afiliată Liberty Global și membru în Consiliul de Administrație al Telenet Group Holding NV, filiala belgiană a Liberty Global.

Manuel Kohnstamm s-a alăturat companiei United Pan-Europe Communications NV (UPC), care ulterior a fuzionat cu Liberty Media, devenind Liberty Global Europe Holding NV în septembrie 1999 și a deținut diverse poziții, în domenii precum relații guvernamentale, politici publice și comunicare.

A venit la UPC de la Time Warner Inc. unde a lucrat din 1992, ultima poziție deținută fiind aceea de Vicepreședinte Afaceri Publice la Bruxelles pentru afiliatele Time Inc., Warner Bros. și Turner Broadcasting. Înainte de Time Warner, Manuel a colaborat cu Grupul de consultanță European Research Associates din Bruxelles, unde a desfășurat studii macroeconomice și politice pentru industriile de telecomunicații și apărare.

Betzalel Kenigsztein, CEO Europa Centrală și de Est al UPC, s-a născut în 1961, în Argentina, într-o familie originară din Polonia și și-a construit educația și cariera în Israel. A absolvit un MBA la Bar Ilan University in Israel, specializarea Marketing, este licențiat in stiințe cu diploma Cum Laude la Technion, un institut israelian lider mondial în tehnologie. Vorbește fluent engleza, spaniola și ebraica.

Înainte de a se alătura echipei UPC, între 1989 și 2003 a deținut mai multe poziții de management la Tevel și Tevel Telecom, liderul pieței de televiziune prin cablu din Israel, la acel moment deținută în proporție de 50% de compania-mamă a UPC. A construit infrastructura rețelei de cablu a Tevel, iar apoi a fost responsabil de modernizarea acesteia și lansarea unor servicii și tehnologii avansate și, de asemenea, a condus și Departamentul de Business Development. În 2002 a fost numit General Manager al Tevel Telecom, unde a lansat servicii de internet și telefonie la compania rezultată în urma achiziționării a trei operatori de cablu din Israel.

Betzalel Kenigsztein a acumulat o experiență relevantă de peste 20 de ani în această industrie. El s-a alăturat companiei în anul 2004, ocupând poziția de Chief Technology Officer la UPC Olanda, cea mai mare operațiune UPC la acea vreme. El a avut o contribuție semnificativă în procesul de inovare și modernizare a rețelei UPC Olanda, una dintre cele mai performante din lume. Betzalel a preluat conducerea Regiunii Europa Centrală și de Est în august 2013, anterior deținând funcția de Managing Director al UPC Ungaria din anul 2009.

În calitate de Managing Director pentru Regiunea Europa Centrală și de Est, Betzalel Kenigsztein coordonează operațiunile țărilor din regiune, și anume Polonia, Ungaria, Romania, Cehia, Slovacia, precum și activitățile de DTH.

Conferința „Mediafax Talks about the Value of Broadband” va reuni circa 150 de invitați, având structura următoare: reprezentanți ai Guvernului României – Ministerul pentru Societatea Informațională și Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, reprezentanți ANCOM, Consiliului Concurenței și ANPC, reprezentanți ai Consiliilor Județene și ai primăriilor, reprezentanți ai companiilor telecom și IT din România, membrii Camerei de Comerț Româno-Germane, ai Camerei de Comerț și Industrie Româno-Franceze, precum și ai altor camere de comerț, reprezentanți ai ambasadelor, conducerea și membri ai asociațiilor profesionale și de business din România, reprezentanți ai managementului companiilor din diverse sectoare economice, precum și reprezentanți ai mass-media din presă scrisă, radio și TV.

Întrucât trăim într-o societate digitală în continuă dezvoltare, unde noi tehnologii sunt descoperite și implementate continuu, este foarte important să ținem pasul cu toate acestea atât în plan personal, pentru a ne ușura viața, cât și în business, prin dezvoltarea afacerilor și obținerea de avantaje în fața competitorilor.

În 2013, broadband-ul fix era disponibil pentru peste 90% dintre europeni. Conform estimărilor realizate de Comisia Europeană, până în 2020 vor avea acces la internet de cel puțin 30 Mbps peste 60% dintre români. România are deja acces la broadband peste 30 Mbps, iar această oportunitate trebuie fructificată, având în vedere că una din patru (25%) sunt subscripții de viteză mare, în timp ce media europeană este de 6%. În 2013, 42% dintre români nu utilizaseră niciodată Internetul, față de media UE de 21%, ceea ce favorizează în viitor conexiunile de mare viteză și facilitarea comerțului online în condițiile creșterii accesului la Internet. Canalele online au devenit un mediu important în interacțiunea dintre companii și clienți: aproximativ 47% dintre europeni fac cumpărături online, iar 12% transfrontalier, În timp ce în România, doar 8,3% fac lunar cumpărături online și numai 1,3% transfrontalier.

De aceea, Agenția de presă Mediafax își propune prin această conferință nu numai să intermedieze relația dintre autoritÇŽți și cei implicați în activitatea de business, ci și să ofere informații relevante participanților, dar și să aducă în atenția publică situația și noutățile în broadband, precum și importanța pentru economia românească și viața de zi cu zi.

Temele de discuție ale conferinței vor viza măsurile pe care statul le poate lua pentru a îmbunătăți infrastructura de telecomunicații și pentru a facilita accesul la broadband pentru toată populația României, informațiile necesare președinților Consiliilor Județene și primarilor astfel încât să le ofere cetățenilor posibilitatea să folosească într-un procent cât mai mare broadbandul, stimularea adopției de broadband în România, ce au făcut companiile de telecom și ce trebuie să facă statul pentru a mări procentul de utilizare a broadbandului, dar și investițiile deja făcute de companiile care furnizează broadband și cele pe care le au în vedere pentru perioada următoare.

De asemenea, vor fi supuse dezbaterii și alte teme precum: modalitatea prin care statul poate determina companiile de telecom să continue investițiile în acest sector, impactul broadbandului asupra PIB-ului României, contribuția statului, dar și a companiilor în vederea atingerii obiectivelor setate de Agenda Digitală Europeană și de Agenda Digitală a României, dar și rolul ANPC în punerea consumatorului pe primul plan, precum și sfaturile companiilor de consultanță privind nevoile, obiceiurile și percepțiile utilizatorilor de broadband.

Conferința va fi moderată de Cristian Dimitriu – Editorial Director Mediafax Group și de Lucian Mîndruță – Creative Marketing Manager Mediafax Group.

Mai multe detalii, agenda evenimentului „Mediafax Talks about the Value of Broadband” și înscrierile pentru participare le puteți găsi pe website-ul: http://www.mediafaxtalks.ro/category/value-of-broadband