Corespondență gândul de la MWC 2015. Dispozitivul, aflat în stadiul de concept, permite transferul de bani din contul bancar în contul creat de utilizator, care poate fi administrat printr-o aplicație dedicată (portofel digital). Astfel, clientul nu mai trebuie să folosească numerar pentru a plăti. Interacțiunea dintre client și mașină se face prin intermediul unui ecran tactil de mari dimensiuni, iar produsele aflate în vendomat nu se văd.
Vendomatul inteligent prezentat de SAP reține istoricul comenzilor. În momentul în care utilizatorul accesează interfața de utilizare, este afișată automat pe ecran lista cu cumpărăturile anterioare. Atunci când este selectat un produs, sunt afișate informații detaliate, printre care și valorile nutriționale, despre acesta.
Mai mult, dispozitivul se poate conecta la contul de Facebook al utilizatorului, iar acesta poate comanda produse pentru prietenii săi care folosesc și ei tehnologia.
În spatele dispozitivului stă tehnologia SAP HANA. Acest sistem de management al bazelor de date, care poate afișa date analitice în timp real, le va permite celor care administrează vendomatele să vadă imediat când acestea trebuie realimentate cu produse. Astfel, nu va mai fi nevoie ca o persoană să meargă la fiecare mașină pentru a vedea ce stocuri trebuie suplimentate, ci trimis un tehnician doar acolo unde este nevoie.