Netflix devine post de televiziune și va avea propriul „canal de cablu TV”
Potrivit washingtonpost.com, acest acord permite adăugarea platformei Netflix sub forma unei aplicații video pentru televizoarele moderne ale abonaților companiilor de televiziune prin cablu RCN, Grande Communications și Atlantic Broadband. Abonații acestor companii cu acoperire națională vor avea posibilitatea de a urmări pe televizoarele lor conținuturile platformei Netflix, pe care, altfel, ar fi putut să le vizioneze doar pe computere, tablete și pe telefoane inteligente.
În total, acordul îi vizează pe cei peste 500.000 de abonați ai celor trei companii de cablu, însă specialiștii se așteaptă ca acest număr să crească în săptămânile următoare, datorită noului acord.
Pentru a beneficia de acest serviciu, care va fi lansat luni, utilizatorii americani trebuie să fie abonați la una dintre cele trei companii de cablu TV și la platforma Netflix. Serviciul necesită un televizor de tip TiVo care va fi furnizat de companiile de cablu.
Acordul a fost încheiat după colaborările reușite de Netflix cu companii de cablu TV din Danemarca, Suedia și Marea Britanie. Potrivit specialiștilor în domeniu, prin această inițiativă Netflix dorește să devină un concurent serios pentru posturile de televiziune de cablu consacrate, precum HBO.
Netflix a devenit prima companie exclusiv online care a fost recompensată la gala premiilor Primetime Emmy, cele mai prestigioase trofee decernate în domeniul producției de televiziune.
Astfel, „House of Cards” a intrat în istoria televiziunii americane, în 2013, după ce a câștigat trei premii Primetime Emmy, inclusiv unul pentru regizorul David Fincher la categoria „cel mai bun regizor pentru un serial-dramă”.
Kevin Spacey și Robin Wright au fost și ei nominalizați la Primetime Emmy pentru rolurile din acest serial.
Pătrunderea platformei Netflix în domeniul conținuturilor originale și popularitatea de care se bucură serialele sale, precum „House of Cards” și „Orange is the New Black”, au remodelat industria televiziunii și felul în care consumatorii privesc producții de divertisment.