Prima pagină » IT&C » O aplicație de iPhone a unui magazin din România, inclusă de Apple în categoria „Best New Apps”

O aplicație de iPhone a unui magazin din România, inclusă de Apple în categoria „Best New Apps”

O aplicație de iPhone a unui magazin din România, inclusă de Apple în categoria
Apple a inclus o aplicație lansată de site-ul de modă Fashion Days pentru iPhone în categoria "Best New Apps", pe prima pagină din App Store, alături de aplicații ca Instagram și AirBnb.

Cele 14 țări în care aplicația apare ca recomandare în App Store sunt: România, Bulgaria, Ungaria, Republica Cehă, Cipru, Slovacia, Slovenia, Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta, Polonia și Portugalia, se arată într-un comunicat al Fashion Days.

Echipa editorială a Apple a ales aplicația dezvoltată de echipa Fashion Days din România în categoria „Best New Apps” în funcție de criterii precum: design inovativ, mood-ul transmis, calitatea aplicației și cât de folosită este de către utilizatorii App Store.

Aplicația, care are în prezent peste 250.000 de descărcari în App Store, este în conformitate cu exigențele de top impuse de Apple și reprezintă o recunoaștere a performanțelor atinse de echipa de mobil Fashion Days în ultimii 2 ani de la lansare, potrivit comunicatului.

„Ne bucurăm că am dezvoltat aici, în România, cu o echipă 100% locală, o aplicație de m-commerce apreciată ca una dintre cele mai bune pentru iPhone. (…) Încă de la lansare, aplicația Fashion Days a fost primită foarte bine de către clienții noștri, s-a clasat pe primul loc în topul celor mai bune aplicații gratuite, pentru că le facilitează accesul la colecțiile preferate într-un timp mult mai rapid și cu mai multă ușurință. Iar asta face ca acum în Romania peste 40% din comenzile noastre să fie realizate de pe mobil.”, a declarat Sebastian Gherman, Head of Mobile Development.

În cea mai nouă variantă a aplicației mobile a Fashion Days, utilizatorii găsesc acum toate funcționalitățile disponibile pe site: posibilitatea de a filtra produse după branduri, categorii, mărimi, culori și preț, precum și cea de căutare a produselor după cuvinte cheie. O altă funcționalitate adaugată în ultima versiune este cea de login prin amprentă digitală.

Toate aceste actualizări au avut în vedere tranziția modelului de business al Fashion Days de la un club privat de shopping pe bază de invitație, care oferea doar campanii de produse în format flash-sales, limitate în timp și în stocuri, într-o destinație de shopping care pune la dispoziția clienților săi și colecții de sezon de la branduri de top, disponibile în stoc.

Compania pune la dispoziția clienților săi produse ale unor distribuitori autorizați ai brandurilor internaționale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox și multe altele.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în Romania, Bulgaria și Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare și beneficii clienților.

Cu peste 4 milioane de clienți, Fashion Days este unul dintre jucătorii imporetanți ai industriei de modă din regiune.