Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicații fixe și mobile, a lansat discret o ofertă-șoc, pe care are însă în plan să o transforme într-un element central al campaniilor sale de promovare, cu speranța că va reuși să răvășească piața și să pună capăt declinului înregistrat de baza de clienți după rebrandingul din 2014: acces nelimitat la internet, fără limită de trafic, prin tehnologia 4G pentru toate abonamentele noi și pentru contractele prelungite sau portate (transferate cu păstrarea numărului) din alte rețele – opțiune care practic face ca principalul diferențiator între planurile tarifare să devină smartphone-ul achiziționat și prețul acestuia, scrie Ziarul Financiar.
„Opțiunea Net nelimitat presupune internet de mare viteză, fără limitare, la viteze 4G fără limită de trafic, și fără cost adițional”, conform datelor furnizate de agenții de vânzări din magazine și din call-centere. „Opțiunea se activează automat și este disponibilă la toate planurile tarifare din portofoliul Telekom : Mobil 7, Mobil 7 fără telefon,10,12,13,15,17,20, și Mobil 25″. Practic, cu un abonament de 7 euro un client al Telekom va avea acces nelimitat la internet – o ofertă fără precedent în acest moment pe piața locală, care crește din nou tensiunea pe piață, după o perioadă în care din industrie lipsiseră asemenea mutări șoc. Dacă utilizatorii au și servicii fixe de la Telekom, prețul abonamentului scade cu 2 euro pe lună, ceea ce înseamnă că prețul minim pentru a avea acces gratuit nelimitat la servicii de internet 4G scade la 5 euro.