O rețea de canale de pe YouTube s-a vândut cu o sumă colosală

Publicat: 03 11. 2014, 18:38

Ca urmare a acestei tranzacții, valoarea companiei StyleHaul va crește la 151,4 milioane de dolari.

Totodată, RTL Group va investi o sumă de 20 de milioane de dolari într-un plan de dezvoltare a operațiunilor StyleHaul.

Prin această tranzacție, care este de așteptat să fie finalizată până la sfârșitul lunii noiembrie, RTL Group își va crește de la 22,3% la 93,6% participația în cadrul companiei StyleHaul. Potrivit termenilor negociați, RTL Group are posibilitatea să cumpere și restul acțiunilor în această companie, care sunt deținute de managementul StyleHaul și de angajați.

În 2013, RTL Group a investit o sumă de 6 milioane de dolari în compania StyleHaul, care deține cea mai mare rețea de modă, frumusețe și stil de viață de pe platforma online YouTube, conform propriului site.

Compania StyleHaul are sediul central la Los Angeles și birouri în Chicago, New York și Londra. Rețeaua StyleHaul însumează peste 4.900 de creatori de conținut și curatori, din peste 62 de țări și având 199 de milioane de abonați. Totodată, rețeaua de canale StyleHaul atrage peste 60 de milioane de vizitatori unici în fiecare lună.

Recent, StyleHaul a lansat programe originale, prin intermediul unui parteneriat cu compania FremantleMedia, între acestea numărându-se talk show-ul „The Crew”.

RTL Group, una dintre cele mai importante companii de media europene, deține în prezent 53 de televiziuni și 28 de radiouri în 12 țări. Pachetul majoritar de acțiuni în cadrul RTL este deținut de compania germană Bertelsmann, unul dintre cele mai importante grupuri media din lume.