O rețea socială le-a declarat război utilizatorilor agresivi. Cum poți ajunge cu contul suspendat din cauza mesajelor publicate
This browser does not support the video element.
Twitter a anunțat că-i va pedepsi pe cei care se folosesc de rețeaua socială pentru a lansa mesaje ofensatoare sau amenințări fizice, mergând până la suspendarea conturilor, scrie theguardian.com.
Fiecare notificare va fi filtrată încă de la început, Twitter dorind să prevină campaniile de agresiune demarate de unii utilizatori. Ultimele schimbări de la Twitter survin după ce șeful rețelei sociale, Dick Costolo, a recunoscut că a eșuat în tentativa de combatere a valului de agresiuni verbale de pe Twitter. „Nu reușim să contracarăm utilizatorii nocivi”, a scris Costolo.
Odată cu noua filtrare, mesajele trimise unui utilizator, care provin de la un cont recent înregistrat și folosesc un limbaj ofensator, nu vor fi afișate automat „victimei”. Mesajele filtrate vor ramâne în arhivă, nu vor fi șterse, dar nu vor fi afișate celui care ar fi trebuit sa devină „țintă”.
Noul filtru este construit ca un filtru de calitate, disponibil în trecut utilizatorilor verificați de Twitter. Dincolo de noul filtru care îi protejează pe utilizatori de mesajele ofensatoare, Twitter implementează două noi funcții, pentru îmbunătățirea serviciilor sale.
În primul rând, regulamentele privind comportamentul inadecvat al utilizatorilor sunt mai dure. În al doilea rând, pentru cei care încalcă termenii și condițiile Twitter, a fost implementată o nouă sancțiune. În trecut, singurele opțiuni ale companiei erau ban-ul pe contul de Twitter sau restricționarea unor acțiuni. Actualmente, Twitter impune restricții temporare în cazul utilizatorilor care nu au comis o încălcare ce se pretează la suspendarea contului.
Feminista Caroline Criado-Perez, care a fost ținta unei campanii agresive în urma căreia doi oameni au fost încarcerați, a lăudat inițiativa Twitter, spunând că „nu este niciodată prea târziu pentru companiile din social media care vor să combată abuzul”.
În decembrie 2014, Twitter a început să implementeze unele măsuri de bun simț și le-a permis utilizatorilor să raporteze abuzurile asupra lor. În februarie 2015, a îmbunătățit această funcționalitate, iar în martie, a triplat numărul angajaților diviziei de supraveghere a conduitei pe Twitter.