În 2010, la doar două luni după tragedia aviatică în care își pierdea viața președintele Poloniei, de Maagt și agenția Boondoggle încercau să redea oamenilor încrederea în companiile aeriene și să le facă o surpriză pasagerilor care așteptau să se îmbarce în cursele KLM.
Așa a apărut „KLM Surprise”, o campanie în care pasagerii companiei olandeze primeau, înainte de îmbarcare, mici cadouri personalizate, în funcție de informațiile de pe profilurile lor de socializare.
În trei luni, 28 de pasageri KLM au primit cadouri personalizate, însă acțiunea companiei olandeze a generat milioane de reacții pozitive în întreaga lume, în special pe Twitter.
Campania, care a pornit de la o întrebare simplă (Este fericirea virală?), a primit Leul de bronz la festivalul de publicitate de la Cannes și aurul și argintul la Spinawards.
Omul din spatele „KLM Surprise”, olandezul Polle de Maagt, a început în 2006 să scrie articole despre marketing în social media, iar ulterior a creat campanii pentru IKEA, Starbucks sau Nike.
Polle de Maagt este numai unul dintre zecile de speakeri deja confirmați pentru ediția 2015 a ICEEfest, care va avea loc în 11 și 12 iunie la Băneasa Shopping City. ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Bilete se gasesc pe site-ul oficial,www.ICEEfest.com.