Noile reclame ar urma să fie fotografii care la prima vedere par statice, dar în care un obiect se mișcă subtil.
Iată mai jos câteva exemple de astfel de reclame la vin sau cafea.
”O să vedeți o grămadă de astfel de imagini pe Facebook”, a declarat un director în advertising pentru Ad Week.
Kevin Burg și Jamie Beck, doi dintre artiștii care au descoperit efectul asupra oamenilor al ”cinemagraph-urilor”, așa cum sunt numite fotografiile statice în care un obiect se mișcă subtil, spun că acestea pur și simplu îi hipnotizează pe oameni. ”Oamenii nu se pot opri din a se uita la ele. E exact ce își doresc publicitarii, nu?”, se întreabă retoric cei doi.
Acum, Burg și Beck, care au devenit cunoscuți realizând cinemagraph-uri, discută cu cei de la Facebook pentru implementarea acestei tehnologii pe cea mai mare rețea de socializare din lume. ”Am tot fost contactați de branduri. Nu mai vor videouri, pentru că sunt gălăgioase, vor cinemagraph-uri, sunt mai elegante”, a declarat Beck.