Recordul stabilit de Facebook: cifre neașteptate chiar și pentru angajații rețelei de socializare
Veniturile totale au urcat în trimestrul al treilea de la 3,2 miliarde de dolari în urmă cu un an la 4,5 miliarde de dolari. Analiștii anticipau venituri de 4,37 miliarde de dolari.
Profitul net a avansat de la 802 milioane de dolari la 891 milioane de dolari.
La 30 septembrie, Facebook avea 1,55 milioane de utilizatori activi pe lună, în creștere cu 14% față de intervalul similar din 2014. Dintre aceștia, 1,39 milioane au folosit serviciul Facebook de pe dispozitive mobile.
Acțiunile Facebook au urcat cu circa 5% în urma informațiilor, la un nivel record de 109,34 dolari pe unitate.
Datele referitoare la audiență sugerează că Facebook este pe cale să depășească media tradițională, ca forță de publicitate, astfel că investitorii au trecut cu vederea cheltuielile uriașe ale Facebook pentru angajări și construcția de centre de date.
Facebook a înregistrat 8 miliarde de vizualizări video pe zi, din partea a 500 de milioane de persoane, comparativ cu 4 miliarde de vizualizări în aprilie.
Site-ul Facebook și serviciul photo Instagram, care a deschis platforma pentru toți furnizorii de publicitate, în trimestrul trei, au atras mai mult de un minut din cinci petrecute online de utilizatorii de dispozitive mobile din SUA, a declarat directorul operațional Sheryl Sandberg.
Veniturile din publicitate au crescut cu 45,4%, la 4,3 miliarde de dolari, 78% fiind generate pe dispozitive mobile, față de 66% în urmă cu un an.
Cheltuielile Facebook au crescut cu 68% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 3 miliarde de dolari.