Rețeaua de socializare Bebo, vândută în 2008 cu 850 de milioane de dolari, a fost răscumpărată de fondatori cu doar un milion

Publicat: 03 07. 2013, 16:09
Actualizat: 31 08. 2014, 02:59

Michael Birch își dorește să relanseze rețeaua de socializare Bebo.com, care în luna mai a fost pusă sub protecția legii falimentului de către precedentul proprietar al companiei, fondul de investiții american Criterion Capital Partners, conform independent.co.uk.

Birch a anunțat că The Monkey Inferno, compania sa de investiții care are sediul în San Francisco, a cumpărat Bebo pentru un milion de dolari.

„Putem noi să reinventăm Bebo? Cine știe, dar va fi amuzant să încercăm”, a declarat Birch pe contul său de Twitter.

Rețeaua de socializare Bebo, înființată de Michael Birch și de soția sa Xochi în 2005, a fost vândută companiei americane AOL în 2008 pentru 850 de milioane de dolari. La momentul respectiv, Bebo se afla pe locul al treilea în topul rețelelor de socializare, având 40 de milioane de utilizatori la nivel mondial.

Bebo a pierdut însă teren în fața rețelei de socializare Facebook, site-ul sfârșind prin a fi vândut de către AOL fondului de investiții american Criterion Capital Partners, în 2010, pentru o sumă de doar 10 milioane de dolari.

Acum rețeaua de socializare Bebo urmează să fie „reinventată” de o echipă de 21 de persoane.

„Bebo a fost mereu o rețea care și-a dorit să pună oamenii în legătură unii cu alții și a fost ceva amuzant (…) Vrem ca Bebo să fie în continuare un loc care să îi ajute pe oameni să comunice și să fie amuzant de folosit”, a declarat Shaan Puri, directorul general al The Monkey Inferno. „Utilizatorii Bebo merită mai mult decât ce au primit în ultimii ani”, a mai spus Shaan Puri.