Prima pagină » IT&C » România, la coada topului UE privind promovarea afacerilor pe internet. Câte firme din 100 se promovează online

România, la coada topului UE privind promovarea afacerilor pe internet. Câte firme din 100 se promovează online

România, la coada topului UE privind promovarea afacerilor pe internet. Câte firme din 100 se promovează online
Mai puțin de o treime din firmele care folosesc internetul se promovează pe rețele sociale, doar 12 din 100 de firme românești cu peste 10 angajați și-au făcut publicitate prin intermediul internetului în 2016, fiind pe ultimul loc din Uniunea Europeană, potrivit agenției de marketing Perceptum.

Mai puțin de jumătate din întreprinderile mici și mijlocii (IMM) din România (42%) au o pagină de Internet.

Potrivit statisticilor europene citate de agenția Perceptum, Malta și Irlanda au cele mai multe firme care se promovează pe mediile sociale, respectiv 71% și 66%. La nivel european, 77% din IMM-uri dețin o pagină web, 45% folosesc rețelele sociale pentru promovare și doar 25% își fac reclamă pe internet.

Potrivit companiei de analiză a traficului pe Internet StatCounter, în luna octombrie 2016, aparatele mobile și tabletele au depășit, pentru prima dată, desktop-urile la rata de utilizare a internetului. Astfel, primele au generat 51,3% din rata de utilizare a internetului în toată lumea, comparativ cu 48,7%, nivel cuantificat de desktop-uri.

Autor