Samsung cere scuze clienților din China pentru defecțiuni ale smartphone-urile Galaxy S și Note
Samsung a prezentat scuze clienților din China pentru numărul mare de smarthpone-uri Galaxy S și Note care funcționează necorespunzător din cauza cipurilor defecte, după ce grupul sud-coreean a fost criticat în această săptămână la televiziunea publică din această țară, relatează Bloomberg.
Grupul, cel mai mare producător de telefoane mobile la nivel mondial, a anunțat că va oferi servicii gratuite de întreținere a aparatelor, în conformitate cu legislația chineză, pentru șapte modele menționate în emisiunea de televiziune „Economic Half-Hour” de la televiziunea publică, CCTV.
Totodată, garanția pentru telefoanele fabricate înainte de 30 noiembrie 2012 va fi prelungită cu un an, conform unui comunicat postat pe pagina de Internet a Samsung din China.
Potrivit emisiunii TV, telefoanele Galaxy S și Note se blochează și de 30 de ori pe zi din cauza cipurilor.
Samsung a intrat astfel în rândul altor companii mari, respectiv Apple, Danone, Volkswagen și Starbucks, care au fost acuzate de presa chineză că nu își tratează clienții așa cum ar trebui.
„Guvernul chinez încearcă să readucă atenția consumatorilor asupra companiilor locale, pentru a asigura o creștere economică stabilă”, a declarat Lee Jin Woo, manager de fonduri la compania KTB Asset Management în Seul.
„Samsung își cere sincer scuze clienților chinezi pentru inconveniențele provocate de problemele de management”, se arată în comunicatul producătorului sud-coreean de telefoane, care salută atenția presei.
În luna aprilie, directorul general al Apple, Tim Cook, a prezentat la rândul său scuze publice clienților din China, după ce presa a acuzat compania de aroganță și servicii proaste de service.
China a reprezentat anul trecut 14% din vânzările Samsung, față de 29% în cazul Americilor și 25% în cazul Europei, ptorivit datelor Bloomberg.
În trimestrul al doilea, Samsung a deținut o cotă de piață mai mare în China decât cei mai mari producători locali, Lenovo, Coolpad, deținut de China Wireless Technologies, ZTE, Huawei Technologies și Xiaomi.