Prima pagină » IT&C » Schimbare majoră. Mișcarea cu care Facebook își va atrage milioane de critici

Schimbare majoră. Mișcarea cu care Facebook își va atrage milioane de critici

Schimbare majoră. Mișcarea cu care Facebook își va atrage milioane de critici
După o perioadă foarte lungă de așteptare, Facebook a decis să le facă pe plac utilizatorilor, informează The Independent.

Facebook va introduce butonul Dislike, a anunțat Mark Zuckerberg, cofondatorul Facebook, într-o sesiune de întrebări și răspunsuri care a avut loc la sediul companiei, în Palo Alto, California. „Credem că vom fi pregătiți să îl testăm în curând și, în funcție de rezultate, îl vom face disponibil pentru o audiență cât mai mare”, a declarat Zuckerberg, citat de CNN.

Opțiunea se află momentan în teste, fiind disponibilă unui număr redus de utilizatori în Messenger. „Încercăm în permanență să facem Messengerul mai atractiv și mai amuzant. Prin acest test vrem să vedem dacă oamenii ar folosi acest emoji pentru a-și exprima sentimentele”, a declarat un reprezentant Facebook celor de la TechCrunch.

Facebook a lansat facilitatea „reactions” în urmă cu an, iar aceasta s-a dovedint extrem de populară, scrie Business Magazin.

„Butonul ar putea fi folosit pentru a exprima o serie de sentimente negative – precum frustrarea cauzată de anumite posturi care apar în newsfeed, dar mă îndoiesc că îi va face pe utilizatori să vrea să aprecieze negativ fotografiile prietenilor lor. Suspectez că îl vor folosi mai mult pentru a-și exprima solidaritatea când cineva postează o informație despre un eveniment negativ, moartea cuiva sau o pierdere”, a spus Andrea Forte, expert în social media la Universitatea Drexel din Philadelphia, citat de BBC.

Anul trecut, reprezentanții rețelei de socializare Facebook declarau că nu vor introduce butonul „Nu îmi place/ Dislike”, dar ar putea integra o funcție similară, sub o altă denumire.

Facebook este cea mai mare rețea de socializare din lume, având 1,35 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, fapt care înseamnă că aproape jumătate din populația conectată la internet la nivel mondial folosește această platformă măcar o dată pe lună, relatează WSJ.

Autor