Cook a precizat că Apple are 6,5 milioane de clienți plătitori și 8,5 milioane de utilizatori care se află într-o perioadă de probă de trei luni.
Apple a lansat Apple Music pe 30 iunie și a oferit utilizatorilor o perioadă de trei luni în care pot folosi serviciul gratuit. După încheierea acestei perioade, utilizatorii care doresc să folosească în continuare Apple Music plătesc 9,99 dolari pe lună pentru abonamentele individuale și 14,99 dolari pentru familii.
Prima serie de clienți a ieșit din perioada de probă la sfârșitul lunii septembrie.
În luna august, vicepreședintele Eddy Cue, care coordonează dezvoltarea Apple Music, a declarat că 11 milioane de oameni utilizau versiunea de probă a serviciului. Acest fapt sugerează că aproape 60% dintre utilizatorii respectivi au decis să plătească serviciul, după încheierea perioadei de trei luni.
Serviciul concurent Spotify AB, lansat în 2008, are 75 de milioane de utilizatori și 20 de milioane de abonați.
Cook a spus că utilizatorii reacționează pozitiv la una dintre principalele funcții care diferențiază serviciul Apple Music, respectiv administrarea umană a listelor de titluri muzicale.