Telekom atacă din prima zi: „Vrem să CUTREMURĂM piața”. Cum arată OFERTA INTEGRATĂ pentru români
Telekom România intră pe piață cu conceptul one-stop-shop. Pe o singură factură, clienții Telekom Romania Communications vor avea acces la servicii integrate de comunicații, respectiv acces la conexiuni broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și, de asemenea, divertisment TV, transmite Mediafax. Mai mult, toate pachetele de servicii ale Telekom Romania Communications vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web și mobile.
„Vrem să «cutremurăm» piața de comunicații. Dorim să ducem piața într-o direcție diferită, către pachete integrate de servicii, pentru că noi putem oferi în România ceea ce nimeni altcineva nu poate. Este un avantaj strategic fantastic. Rivalii noștri oferă doar telefonie mobilă fără alte servicii fixe la pachet. Ei nu mai au unde să crească”, a declarat Nikolai Beckers, directorul executiv al Telekom Rom ânia, pentru Ziarul Financiar.
România este a doua țară în care Beckers este trimis de grupul german pentru a coordona trecerea la „T”, după Macedonia.
De pe piața locală de comunicații cu o valoare anuală de puțin peste 3 mld. euro, Telekom România obține circa o treime din venituri (peste un miliard de euro). Grupul are circa 10 milioane de de contracte de servicii în portofoliu.
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013).
Compania furnizează produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Grupul este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial.
Deutsche Telekom deține 40% din OTE Grup (Grecia), acționarul majoritar al celor doi operatori telecom locali, care în 2013 au avut afaceri cumulate de 1,07 miliarde de euro.