Prima pagină » IT&C » Telekom România a lansat un nou pachet de servicii fixe și mobile

Telekom România a lansat un nou pachet de servicii fixe și mobile

Telekom România a lansat un nou pachet de servicii fixe și mobile
Grupul Telekom România a lansat, luni, conceptul comercial pentru serviciile integrate fixe și mobile, MagentaONE, România devenind astfel a treia țară cu această facilitate, după Germania și Slovacia.

Noul serviciu este adresat atât clienților persoane fizice, cât și companiilor. Până la finalul lunii aprilie, peste 100.000 de clienți beneficiau deja de noul serviciu.

„Prin intermediul MagentaONE, clienții pot găsi într-un singur loc toate serviciile necesare pentru fix și mobil: One Stop Shop, un singur call center, o singură factură, o singură aplicație MyAccount (inclusiv o aplicație pe mobil). Ne numărăm printre primele țări care pun în practică expertiza și abilitățile grupului, iar acum acest lucru este confirmat prin lansarea conceptului comercial MagentaONE”, a declarat, luni, într-o conferință de presă Nikolai Beckers, CEO Telekom România.

Odată cu lansarea noului serviciu, Telekom România a inaugurat noua variantă a televiziunii interactive, IPTV.

„Noua variantă a serviciului IPTV include o arhivă TV mai mare a emisiunilor din ultimele șapte zile. Dacă un abonat nu are timp să vadă o emisiune, el o poate înregistra din noua interfață și să o vadă atunci când nu găsește ceva care să îi placă într-o anumită zi în transmisiunile live. Utilizatorul poate folosi funcțiile pauză și derulare pentru emisiunile din arhivă ca în cazul «Video la cerere». Serviciul TV Interactiv (IPTV) include și o variantă îmbunătățită a Ghidului Electronic de Programe, care oferă posibilitatea de a seta alerte pentru evenimente viitoare, de a crea liste cu canalele preferate pentru fiecare membru al familiei sau de a urmări două canale în același timp prin sistemul Picture in Picture”, a precizat Mathias Hanel, director executiv comercial segment rezidențial Telekom România.

Noile servicii integrate fix mobil sunt disponibile în două variante: TV L, Internet L, Voce Fixă S și Nelimitat Voce L (cu date mobile incluse), la prețul de 110 lei pe lună (TVA inclus), în primele 6 luni de contract, iar din cea de-a 7-a lună de contract la prețul de 143 de lei pe lună (TVA inclus) pentru contracte de doi ani. Cea de-a doua opțiune este pachetul care include TV M, Internet L, Voce Fixă S și Nelimitat Voce L (cu date mobile incluse), la același preț de 110 lei pe lună, în primele 6 luni de contract, respectiv de 138 de lei pe lună (TVA inclus) pentru restul duratei contractului.

Pentru companii, Telekom a lansat primul portofoliu de soluții convergente fix-mobil și cloud din România, clienții beneficiind de spații de stocare de 1 TB.

„Împreună cu parteneriatul strategic cu Microsoft am lansat un pachet de servicii integrate de telecomunicații, MicrosoftONE Drive. Prin acest serviciu, clienții au acces la un 1 TB de stocare în cloud și acces la varianta online a Microsoft Office. Pentru această facilitate, clienții noștri nu trebuie să plătească niciun leu în plus. Telekom are un portofoliu extins de soluții standard de business dedicate, care cuprinde de la aplicații și servicii de bază cum ar fi stocare, antivirus, găzduire web și design web, până la cele mai avansate, precum Office 365, CRM (customer relationship management), ERP (enterprise resource planning), toate însoțite de opțiuni flexibile de finanțare a echipamentelor, care vor fi integrate gradual sub umbrela MagentaONE”, a subliniat, la rândul său, Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business Telekom România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, unul dintre cei mai mari jucători de profil la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Veniturile Telekom în România au scăzut cu 7,7% în trimestrul unu, de la 261 milioane euro în urmă cu un an la 241 milioane euro, declinul fiind provocat în mare parte de reducerea tarifelor de încheiere a apelurilor, în trimestrul doi din 2014, potrivit datelor publicate de Deutsche Telekom.

Profitul EBITDA (înainte de deducerea dobânzilor, taxelor, deprecierilor și amortizărilor) a scăzut cu 17,7%, de la 66 de milioane de euro în intervalul similar din 2014 la 55 de milioane de euro, evoluție negativă determinată de declinul veniturilor.

Numărul de abonați ai Telekom în România pentru telefonie mobilă a scăzut ușor, de la 6,047 milioane în aceeași perioadă a anului trecut la 6,008 milioane. În cazul telefoniei fixe, numărul abonaților a coborât mai mult, de la 2,239 milioane la 2,189 milioane.

Pentru serviciile de broadband, numărul abonaților era la 31 martie de 1,192 milioane, față de 1,199 milioane în urmă cu un an.