Prima pagină » IT&C » TOP 3 cele mai valoroase branduri din lume, potrivit Eurobrand

TOP 3 cele mai valoroase branduri din lume, potrivit Eurobrand

TOP 3 cele mai valoroase branduri din lume, potrivit Eurobrand
Apple rămâne cel mai valoros brand din lume, fiind urmat de Coca Cola și Google, potrivit topului Eurobrand Global 100.

Apple rămâne cel mai valoros brand din lume, fiind urmat de Coca Cola și Google, potrivit topului Eurobrand Global 100.

Marca Apple este evaluată la circa 110 miliarde de euro este și este urmată în clasament de brandul Coca-Cola, evaluat la 67.224 de miliarde de euro, și de Google, evaluat la 55.000 de miliarde de euro.

LVMH rămâne cea mai valoroasă firmă din Europa, fiind evaluata la 39.344 de miliarde de euro (ocupa locul 12 în top 100 cele mai valoroase branduri din lume). Aceasta este urmată de Nestlé cu o valoare de 34.364 de miliarde de euro și de Vodafone cu o valoare de 28.926 de miliarde de euro.

China Mobile, firma a cărei portofoliu de branduri se ridică la 45.070 de miliarde de euro, rămâne pe prima poziție în Asia și se regăsește între primele 10 cele mai valoroase branduri din lume. Aceasta este urmată de Samsung cu o valoare de 25.517 de miliarde de euro și Toyota cu o valoare de 22.221 de miliarde de euro.

Gerhard Hrebicek, directorul executiv al eurobrand și președintele Institutului European de Branduri, a făcut un sumar al celor mai recente constatări, după cum urmează:

Volkswagen Group – cel mai mare brand din industria auto, Facebook – cu cea mai mare creștere la nivel global, se bucura de cea mai mare creștere (+28.80%). Volkswagen Group (Germania) inregistereaza cea mai mare creștere din Europa (+25,10%).

„Peisajul” brandurilor americane este dominat de sectorul IT& Tehnologie și cel al bunurilor de larg consum, reprezentând 41% din 100 cele mai valoroase branduri din lume. Europa deține 43%, brandurile germane clasându-se pe primele poziții, brandurile din Asia dețin 15%, iar cele din Brazilia doar 1%.

 

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele
Autor