Mulți își doresc un loc de muncă în cadrul gigantului american Twitter. Pentru a-l obține însă, candidații care aplică pentru o funcție în cadrul acestei companii trebuie să treacă de un interviu în timpul căruia sunt puși în fața unor întrebări neobișnuite.
Jurnaliștii de la Business Insider au făcut o listă de astfel de întrebări și de cerințe dificile urmărind postările utilizatorilor platformei Glassdoor unde angajații pot menționa, sub protecția anonimatului, punctele forte și punctele slabe ale companiilor pentru care lucrează.
1. Alege orice subiect vrei, un hobby pe care îi ai, o carte pe care ai citit-o, un proiect la care ai lucrat, orice. Ai cinci minute să îl explici.
2. Vorbește despre un brand despre care tu crezi că ar avea parte de un marketing de bună calitate, respectiv despre un brand cu marketing de proastă calitate.
3. Ce te entuziasmează cel mai mult la brandul Twitter?
4. Ce ai face dacă un membru al echipei tale ar insista să acționeze împotriva sfatului tău?
5. Ce aduci nou în companie?
6. Câte mingi de golf încap într-un autobuz școlar?
7. De ce nu ar trebui să te angajăm?
8. Care este personajul tău preferat de tip „meme” (un personaj sau cu concept foarte răspândit pe internet, spre exemplu pisica devenită celebră în mediul online datorită expresiei sale morocănoase – Grumpy Cat)?
9. Ce îți place să faci în timpul liber?
10. Crezi că acesta este un pas în spate în cariera ta?
11. Ai fi dispus te muți pentru acest loc de muncă?
12. Care este ultimul film pe care l-ai văzut la cinema?
13. Care este planul tău pentru următorii cinci ani?
14. De ce îți este frică?
15. Cum ar trebui să se modifice Twitter pentru a rămâne relevant pe piață?