Prima pagină » IT&C » Twitter este înaintea Facebook și Google în domeniul publicității pe dispozitive mobile

Twitter este înaintea Facebook și Google în domeniul publicității pe dispozitive mobile

Twitter este înaintea Facebook și Google în domeniul publicității pe dispozitive mobile
Twitter este înaintea Facebook și Google în domeniul publicității pe dispozitive mobile precum smartphone-uri și tablete, unde va obține în acest an peste jumătate din venituri, potrivit datelor EMarketer, transmite Bloomberg.

Twitter este înaintea Facebook și Google în domeniul publicității pe dispozitive mobile precum smartphone-uri și tablete, unde va obține în acest an peste jumătate din venituri, potrivit datelor EMarketer, transmite Bloomberg.

Facebook a obținut în trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobilă, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de căutare la nivel mondial, mai puțin de un sfert din venituri.

Twitter reprezintă doar o mică parte din piața publicității pe dispozitive mobile, estimată în acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul că s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intenția companiei de a face o ofertă publică inițială, având în vedere că prezența insuficientă pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.

Facebook și Google, care s-au concentrat inițial pe publicitatea online accesată de pe computerele personale, și-au regândit recent afacerile odată cu orientarea utilizatorilor către smartphone-uri și tablete.

Twitter a anunțat săptămâna trecută că a depus în condiții de confidențialitate, la comisia pentru valori mobiliare din Statele Unite (SEC), documentația pentru listarea la bursă, una dintre cele mai anticipate din ultimii ani. Compania a fost evaluată la aproximativ 10 miliarde de dolari în cele mai recente operațiuni de finanțare derulate pe piața privată.