Twitter își încurajează utilizatorii să nu mai publice fotografii de pe Instagram. Care este motivul

Publicat: 23 01. 2015, 18:04
Actualizat: 12 01. 2020, 19:33

Anumiți utilizatori „verificați” – conturi ale unor celebrități, branduri și alte figuri publice, inclusiv jurnaliști – au primit o alertă din partea Twitter, prin care sunt încurajați „să-și publice fotografiile direct pe Twitter, pentru a fi siguri că fanii lor le vor vedea de fiecare dată”.

Imaginile publicate pe platforma Instagram nu sunt expuse automat atunci când sunt distribuite pe Twitter. Încă din decembrie 2012, utilizatorii rețelei Twitter trebuie să dea click pe link-ul către Instagram pentru a vizualiza imaginea respectivă.

Cotidianul britanic The Guardian spune că motivul pentru care Twitter încearcă să îi determine pe utilizatorii săi „verificați” să nu mai distribuie link-uri către imagini publicate pe Instagram ar avea legătură cu creșterea numărului de utilizatori pe această platformă online de fotografii.

Potrivit The Guardian, când Instagram a anunțat că are peste 300 de milioane de utilizatori activi, în decembrie 2014, cei mai mulți comentatori au ales să compare această cifră cu cele mai recente raportări ale Twitter privind numărul de utilizatori, care ar fi de 284 de milioane.

Pe de altă parte, platforma Instagram este deținută de Facebook, cea mai mare rețea de socializare din lume, care concurează de asemenea cu Twitter. Facebook a preluat Instagram în 2012, printr-o tranzacție de un miliard de dolari.

Facebook este cea mai mare rețea de socializare din lume, având 1,35 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, fapt care înseamnă că aproape jumătate din populația conectată la internet la nivel mondial folosește această platformă măcar o dată pe lună, după cum relata la sfârșitul lunii octombrie 2014 publicația The Wall Street Journal.