Platforma de microblogging Twitter va obține venituri din publicitate de aproape 1 miliard de dolari în anul 2014, profitând în special de o creștere exponențială a veniturilor publicitare mobile, a anunțat, miercuri, cabinetul eMarketer, citat de AFP.
Astfel, Twitter va obține aproximativ 950 de milioane de dolari cu ajutorul publicității în 2014, după cele 582,8 milioane de dolari în acest an. Pragul de 1 miliard de dolari va fi depășit cu ușurință în anul 2015, când veniturile din publicitate ce vor fi obținute de platforma Twitter vor fi de 1,33 miliarde de dolari.
Specialiștii de la cabinetul eMarketer au spus că și-au revizuit previziunile în creștere, întrucât „publicitarii arată un interes mai mare în a-și cheltui banii în reclame mobile pe Twitter”.
Mai mult de jumătate (53%) din încasările aduse de publicitatea pe Twitter în acest an vor fi asigurate de accesul pe site de pe dispozitive mobile (telefoane inteligente, tablete). Acest procent era aproape zero în 2011, însă va depăși 60% în 2014, afirmă experții de la cabinetul eMarketer.