Condițiile pentru candidați sunt: să aibă minim 21 de ani, să fie din București, să aibă mașină din 2005 sau mai nouă în stare foarte bună, cu aer condiționat și asigurată și să aibă permis de conducere valabil de minim un an.
CV-urile pot fi trimise la adresa t.uber.com/ejobs.
Suma promovată, de 1.000 de lei pe săptămână, ar putea fi greu de atins de către majoritatea șoferilor. Un calcul realizat de Wall-Street.ro arată că, în cazul unui șofer persoană fizică, dintr-o cursă de 10 lei (6 km la un tarif de 1,39 lei + 1,39 lei pornire), Uber ia 2 lei (20%), statul mai vrea 1,28 lei din 8 lei (16%), iar șoferul Uber rămâne cu 6,72 lei (67%) din care scade costul carburantului 3 lei (o mașină care are un consum de 8 litri la 100 km în oraș va folosi 0,5 litri motorină pentru a parcurge 6 km). Trăgând linie, șoferul va rămâne cu un profit de 3,72 lei (37% din prețul cursei).
Algoritmul de calcul al Uber ia în calcul distanța bazată prin introducerea punctului de plecare (prin GPS), destinația finală și timpul petrecut în trafic. Asta înseamnă că într-un ambuteiaj, costul cursei Uber va crește față de prețul standard pe km. În funcție de cît este traficul de aglomerat, tariful pe care îl plătește un pasager crește de la 1,39 lei/km la 1,7 lei/km sau chiar 2,6 lei/km. Profitul șoferului Uber ziua, la 6 km în aglomeratie (2,6 lei/km), va fi de 7 lei, în loc de 3,72 lei noaptea.
Compania operează în acest moment în 53 de țări, printre care și România.
Uber a lansat oficial în România serviciul său low-cost UberX la începutul acestui an. Aplicația pentru smartphone face legătura între pasageri și cel mai apropiat șofer dispus să-și ofere serviciile contra cost, fiind o alternativă la firmele de taximetrie. Tariful de bază perceput de Uber în București este de 1,39 lei, iar călătoria trebuie să aibă un cost final de minimum 6 lei. Șoferii primesc 80% din valoarea cursei, iar restul merge la Uber.