Ultima achiziție făcută de Twitter
Gnip coopera deja de multă vreme cu Twitter și „a jucat un rol crucial în colectarea și analiza datelor noastre publice, precum transmiterea celor mai importante tweet-uri către partenerii noștri”, se afirmă într-un comunicat publicat pe blogul oficial al platformei de microblogging Twitter.
Elementele financiare ale tranzacției nu au fost date publicității.
Twitter consideră că „Gnip abia a început să zgârie suprafața” și a declarat că dorește să conceapă oferte mai aprofundate „pentru ca tot mai mulți dezvoltatori și companii, mici și mari din lumea întreagă, să poată să inoveze și să utilizeze conținuturi unice partajate pe Twitter”.
Twitter a achiziționat recent două companii de măsurare a audienței și a impactului avut de programele de televiziune și de reclame pe rețelele de socializare: compania franceză Mesagraph și cea britanică SecondSync.
În 2013, Twitter a achiziționat un start-up american specializat în analiza în timp real a mesajelor difuzate pe rețelele de socializare, Trendrr.