Potrivit unui anunț făcut de reprezentanții rețelei de socializare, pe platforma Messenger ar urma să fie introduse anunțuri publicitare. Această decizie a fost luată după ce Facebook a atins capacitatea maximă de anunțuri publicitare de pe „News Feed”, iar adăugarea reclamelor în Messenger ar fi cea mai viabilă soluție pentru Facebook.
Din fericire pentru utilizatori, anunțurile publicitare nu vor fi amplasate în interiorul conversațiilor, ci vor apărea în momentul deschiderii aplicației.
Odată ce utilizatorii vor accesa acele reclame, ei vor fi automat redirecționați pe site-ul reclamei sau vor fi introduși într-un chat de Messenger cu compania respectivă. Facebook a testat aceste anunțuri publicitare pe utilizatorii aplicației din Tailanda și Australia încă de la începutul acestui an, iar reprezentanții rețelei de socializare s-au declarat mulțumiți de rezultate.
Reclamele vor apărea treptat în aplicația Facebook Messenger în următoarele săptămâni.
Dave Wehner, șeful direcției financiare a Facebook, a afirmat că încărcarea optimă a anunțurilor publicitare este un mix între artă și știință.
„De asemenea, dorim să ne asigurăm că experiența generală a utilizatorilor să fie echilibru între conținutul organic și cel al anunțurilor publicitare”, a adăugat Wehner.