Rețelele de socializare au început să se dezvolte în noi direcții în 2016, cu transmisiuni live din partea televiziunilor pe Facebook și ediții speciale ale unor publicații pe Snapchat, însă în 2017 se pare că vom începe să primim programe de televiziune realizate special pentru acestea, scrie Go4it.
Facebook și-a anunțat deja interesul pentru acest tip de conținut, iar acum Snapchat și Disney se pare că pregătesc emisiuni dedicate, primul fiind realizat în jurul emisiunii The Bachelor (ediția americană a emisiunii Burlacul). Conform Variety, grupul Disney ABC TV dorește să lanseze pe 3 ianuarie un nou show online, care va fi distribuit exclusiv prin intermediul Snapchat.
Acesta va purta numele „Watch Party: The Bachelor” și va include o analiză a episodului emisiunii The Bachelor din ziua respectivă, care va fi disponibilă pentru vizualizare timp de 24 de ore, asemeni oricărui alt tip de conținut de pe Snapchat. Durata sa va fi destul de scurtă, de maximum 5 minute, fiind adaptată la modul de consum al conținutului pe această rețea de socialializare.