Compania a avut venituri de 58,7 milioane de dolari în 2015, iar în 2016 a avut o creștere spectaculoasă atingând venituri de 404,5 milioane de dolari, potrivit Reuters. În același timp, compania a înregistrat pierderi de 514 milioane de dolari în 2016, comparativ cu pierderile de 372 milioane de dolari în 2015. Snapchat spune că are 158 de milioane de utilizatori activi zilnic, scrie Business Magazin.
Si Twitter, când s-a listat, se chinuia să genereze un profit, în timp ce Facebook avea profit la momentul listării. „Am înregistrat pierderi anii trecuți și ne așteptăm la pierderi și în viitor și poate niciodată nu am atinge sau menține profitanilitatea”, se arată în documentul depus la Bursa de la New York. Ceea ce nu sunt ca un pitch foarte buni pentru investitori.
Listarea Snapchat vine în contextul în care Instagram, competitorul direct, a încercat de ani de zile să reducă numărul utilizatorilor Snapchat, dar fără succes până de curând, când a lansat o copie a Snapchat Stories, numită Instagram Stories.