„La sfârșitul anului 2013 ofeream Fiber Power 200 Mbps în 24 de localități, iar astăzi este disponibil în toată aria de acoperire cu servicii internet UPC, în peste 2 milioane de case. (…) Studiile ne arată că viteza de 200 Mbps este ideală pentru familii cu nevoi de conectare avansate, ce dețin mai multe echipamente care se pot conecta simulat la internet (…)”, a declarat directorul de marketing al companiei, Robert Redeleanu, într-un comunicat de presă remis MEDIAFAX.
Potrivit studiilor, 57% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au acasă cel puțin două dispozitive pe care le folosesc pentru accesul la internet, iar în 30% din cazuri există cel puțin 3 astfel de dispozitive care se pot conecta automat și la WiFi.
Astfel, pe măsură ce rata de penetrare a echipamentelor care se pot conecta prin WiFi crește, se estimează că va crește și numărul de utilizatori care folosesc simultan conexiunea de internet.
Pentru UPC, acoperirea WiFi în casă reprezintă o prioritate pentru companie – peste 45% din totalul clienților de internet au deja acest serviciu, compania estimând că ponderea lor va ajunge la 70% până la finele acestui an.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piața locală.
Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a grupului Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Romtelecom.
Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), Internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 200 de localități și avea 1,19 milioane de clienți.