Orange România a înregistrat în trimestrul al treilea venituri de 241 milioane euro, în urcare cu 3,2% față de nivelul din perioada corespunzătoare a lui 2012, în bază comparabilă, în contextul creșterii numărului clienților la 10,383 milioane, a anunțat miercuri compania.
În primele nouă luni ale anului, veniturile operatorului au urcat cu 0,7%, la 690 milioane euro, se arată într-un comunicat transmis de Orange România.
Numărul clienților companiei a urcat cu 183.000 față de finele lunii iunie. Raportat la finalul anului trecut, compania are cu 100.000 mai mulți clienți, reiese din datele financiare prezentate miercuri de grupul francez Orange.
Traficul de internet mobil în rețeaua Orange a crescut cu 85% în trimestrul al treilea față de perioada similară a anului trecut, evoluție susținută și de vânzările de smartphone-uri, care s-au dublat în același interval.
Lansarea Orange TV a contribuit de asemenea la creșterea numărului de clienți și la traficul mai intens de date, 62% dintre utilizatorii serviciului mobil Orange TV Go utilizând smartphone-ul pentru a urmări canale de televiziune, precizează compania.
Totodată, numărul tabletelor vândute de companie în trimestrul al doilea a crescut de 7 ori față de perioada corspunzătoare a anului trecut, se spune în comunicatul Orange România.
Orange este cel mai mare operator de telefonie mobilă din România după numărul de clienți. Principalii concurenți ai companiei pe piața românească sunt Vodafone și Cosmote.