Verizon, cel mai mare furnizor de servicii wireless din SUA, va plăti 50 de dolari pentru o acțiune AOL, cu 17% mai mult față de prețul înregistrat la închiderea tranzacțiilor de luni, transmite Bloomberg.
Directorul general al AOL, Tim Armstrong, care a coordonat transformarea companiei într-unul dintre cei mai de succes furnizori de tehnologie destinată publicității, va continua să conducă operațiunile acesteia după finalizarea tranzacției, au anunțat marți cele două companii.
Prin alăturarea așa-numitei tehnologii de publicitate programată a AOL conținutului pe dispozitive mobile, Verizon va obține o nouă sursă de venituri într-o perioadă în care principalele sale servicii sunt concurate tot mai mult de companii ca T-Mobile US.
„Vor să integreze publicitatea și programarea conținutului cu rețeaua wireless. Este un plan ambițios, piața publicității mobile este dominată de Google”, a declarat Roger Entner, analist la Recon Analytics în Dedham, Massachusetts.
Acțiunile AOL au urcat cu până la 19% în urma informației, la 50,7 dolari pe unitate, ușor peste prețul ofertei Verizon.
Titlurile Verizon sunt în declin cu 0,5%.