Vodafone România a obținut venituri din servicii de 177 milioane de euro în perioada octombrie-decembrie

Publicat: 06 02. 2014, 10:46
Actualizat: 07 02. 2016, 10:15

Vodafone România a obținut în perioada octombrie-decembrie, trimestrul al treilea al anului fiscal 2013-2014, venituri din servicii de 177,1 milioane de euro, în creștere cu 0,4% în bază organică față de aceeași perioadă a anului trecut, a anunțat, joi, operatorul telecom.

În primele șase luni ale anului fiscal, perioada aprilie-septembrie, Vodafone a înregistrat venituri din servicii de 352,9 milioane euro, în scădere cu 3,6%, în bază organică, față de perioada corespunzătoare a anului anterior.

Comparația în bază organică reflectă evoluția comparabilă, atât din privința impactului fuziunilor și achizițiilor, cât și a efectului de curs valutar.

Compania avea în România la sfârșitul anului trecut 8,315 milioane de clienți, față de 8,122 milioane de clienți la finele anului 2012 și 8,183 milioane de clienți la finele lunii septembrie.

Din totalul clienților, 59,9% sunt utilizatori de cartele preplătite, iar restul clienți pe bază de abonament, se arată într-un comunicat al Vodafone România.

Venitul mediu pe utilizator s-a situat la 6,4 euro în trimestrul încheiat în decembrie, în scădere cu 5,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar aproape neschimbat comparativ cu 6,5 euro în precedentele două trimestre ale anului fiscal în curs.

Veniturile din date mobile au crescut cu 22,3% în trimestrul octombrie-decembrie, față de aceeași perioadă a anului precedent, a precizat Vodafone.

Vodafone România este o divizie a grupului britanic Vodafone, cu aproximativ 419 milioane de clienți la nivel global la sfârșitul lunii decembrie.